NUTRIFIC - Politica de retur

1. În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe www.nutrific.ro se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv, cu condiția ca produsul și ambalajul acestuia să fie sigilate.

Informatii privind dreptul de retragere - Model formular de retragere

2.
Pasul 1
Te rugam sa ne apelezi la numarul de telefon +4 (0) 21.336.11.36 sau prin e-mail la contact@nutrific.ro si sa ne comunici numarul de comanda, produsul care se doreste a fi returnat si motivul returului.

2. Daca ai primit un alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru.
•    Pentru produsele platite cu cardul, returul valorii acestora va fi efectuat direct in contul aferent cardului tau.
•    Pentru produsele platite la livrare, returul se va face in contul tau IBAN.

3. Daca nu am primit un produs care a fost deteriorat:

•    Pentru ambele situatii, te rugam sa ne apelezi in cel mai scurt timp posibil de la semnalarea problemei la numarul de telefon +4 (0) 21.336.11.36,  pentru a ne comunica acest lucru.
•    In baza acestui apel, vei putea alege intre 2 propuneri:
o    Iti putem returna banii in maxim 5 zile lucratoare, direct pe cardul bancar sau
o    daca ai platit ramburs, returul se va face in contul tau.

3. Produsele trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expedierea acestuia către sediul NUTRIFIC.
4. Produsele vor fi expediate către sediul SC BIONATIV SRL din BUCURESTI, Str. Nehoiasi nr. 2 – 4 sector 5..
5. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către CLIENT.
6. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.
7. Bine de stiut: În cazul produselor perisabile, nu se mai permite returnarea acestora.
8. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe www.nutrific.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
9. Anularea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz.

Pentru mai multe informații, sesizări și suport ne puteți contacta pe e-mail la contact@nutrific.ro sau telefonic la +4 (0) 21.336.11.36.